Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 35.153.39.7 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
62 berichten.
wanda wanda uit Den Helder heeft geschreven op januari 10, 2018 om 2:19 pm:
auto bij Jos gekocht en voelde mij naar enkele weken niet fijn in. werd herkend door Jos, en mocht hem terug brengen en heb een andere auto uitzoeken. helemaal Happy super gedaan wanda
siets van der laan siets van der laan uit den helder heeft geschreven op januari 10, 2018 om 2:03 pm:
Top bedrijf, doe al zeker 10 jaar zaken met zowel verkoop als onderhoudt afspraak is afspraak voor mij geen ander verkoop adres en voor reparatie en onder houd altijd naar Woud en Melvin een woord een woord. zeer betrouwbaar ga zo door siets
Lia Kramer Lia Kramer uit Den Helder heeft geschreven op november 30, 2017 om 4:18 pm:
Een ford ka gekocht die rijd als een zonnetje. Hoorde een rammeltje, die jongens hebben hem gelijk nagekeken en kosteloos gemaakt!!! Dit is mijn 2e auto hier gekocht, voor mij geen andere garage meer. Grote klasse, en jongens en Jos nogmaals bedankt.
Sanne Sanne uit Groningen heeft geschreven op oktober 31, 2017 om 1:25 pm:
In juni 2017 was ik opzoek naar een nette Suzuki Swift. Deze bleek te staan bij Bruin Auto Service. Ondanks dat ik woonachtig ben in Groningen ben ik toch naar Den Helder gegaan om de auto te bezichtigen. Hier werd ik heel hartelijk ontvangen. Ook vooraf heb ik prettig telefonisch contact gehad. Omdat het mijn eerste auto is wilde ik er graag nog eens rustig over nadenken. Dit begrepen ze helemaal en kreeg hier dan ook alle ruimte voor. Uiteindelijk heb ik een erg mooie, nette en betrouwbare Suzuki Swift gekocht bij Bruin Autoservice. Fijne verkoper zonder gladde praatjes met eerlijke auto's
Maarten Maarten uit Texel heeft geschreven op augustus 1, 2017 om 10:54 am:
Op 17 juli een auto gekocht bij de bruin. Ik werd netjes behandeld bij aankomt met een bak koffie en info over de Kia. Na een test rondje gereden te hebben heb ik besloten om de auto te kopen met een nieuwe apk en onderhoudsbeurt. Echter de volgende dag merkte ik dat bij het remmen de auto trilde. Gelijk langs de garage geweest en het bleek dat de remschijven krom waren. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de bruin en het verhaal voor gelegd. Mr de bruin heeft netjes de kosten van dit probleem overgemaakt.zodat ik weer veilig kan rijden. Top bedrijf en zeer netjes in het afhandelen van het probleem. Hier kunnen sommige bedrijven nog wat van leren.
Wendy Blokker Wendy Blokker uit Den Helder heeft geschreven op juli 26, 2017 om 2:39 pm:
Rijd nu ongeveer een week in mijn "nieuwe" autootje, een Lancia Ypsilon en ik voel me de koning te rijk. Echt super blij mee en top geholpen, eerlijk en deskundig advies. Ik kwam langs met een vraag, en vroeg terloops of er nieuwe ruitenwissers besteld konden worden. Deze werden meteen geplaatst en kosten niets, wat een service. Ik raad iedereen deze garage aan!
Kwappenberg Kwappenberg uit Den helder heeft geschreven op juli 21, 2017 om 12:51 pm:
Woensdag 19 juli mijn ford focus c max opgehaald rijdt super ging alleen een lampje branden van de.motor dus de terug ze hebben meteen het probleem gevonden en opgelost Tot nu toe zeer te vreden Leuke mensen netjes te woord gestaan Top garage
Lydia Kooijman Lydia Kooijman uit DEN HELDER heeft geschreven op juli 17, 2017 om 4:49 pm:
Bij aankoop heel tevreden, maar een ruime week geleden stond ik aan de kant van de weg, omdat mijn skoda fabia niks meer deed. ANWB gebeld en moest weggesleept worden en de distributie riem die brak onderweg en waterpomp werd hierdoor kapot, waardoor de motor te warm werd. Kleppen van de motor krom en al bij alles een kostenplaatje ruim over de duizend euro. Dit geeft geen fijn gevoel. Wat je vertrouwde valt dan toch tegen.
Beheerdersantwoord van: Jos Bruin
Voorop gesteld dat wij dit enorm vervelend vinden, maar waarom lezen wij dit op onze recensiepagina en hebben wij voor die tijd niet de gelegenheid gekregen om deze negatieve recensie te voorkomen...., Mvg directie Bruin Autoservice
Peter van Sijp Peter van Sijp uit Texel heeft geschreven op juli 1, 2017 om 2:54 pm:
Deze week heb ik een occasion gekocht en ik ben er zeer tevreden mee. Dit familiebedrijf (3 generaties werkzaam!) voelt bij binnenkomst al vertrouwd aan; deze mensen verkopen geen rotzooi, zijn niet opdringerig en vragen een faire prijs voor hun auto's! Aanrader!
J van der Plas J van der Plas uit Katwijk aan Zee heeft geschreven op mei 5, 2017 om 11:21 am:
afgelopen woensdag een Mercedes A 160 gekocht, naar huis gereden vlak voor dat ik weer thuis was ging het service lampje branden. bij mij in de buurt garage opgezocht. bleek de Bobine kapot te zijn, deze laten vernieuwen en bougies vernieuwd Dit aan de Jos de Bruin laten weten. deze heeft toen nog de zelfde minuut de rekening naar mij overgemaakt. onwijs bedankt voor deze goede service. J van der Plas
Lydia Kooijman Lydia Kooijman uit Den Helder heeft geschreven op april 30, 2017 om 2:19 pm:
Skoda Fabia gekocht. Nemen de tijd voor je en service helemaal toppie. Er moet nog iets gedaan worden, maar dat moet bij een skoda garage gebeuren. Ze regelen een afspraak met de garage en brengen de Skoda daar zelf heen en brengen het ook weer thuis. Auto keurig verzorgd en ik raad zeker deze garage aan om een auto te kopen.
Ariena zerp Ariena zerp uit Den helder heeft geschreven op maart 12, 2017 om 11:51 am:
Suzuki alto gekocht erg blij mee goede service en erg vriendelijk geholpen.
H.Abbenes. H.Abbenes. uit Den Helder heeft geschreven op maart 11, 2017 om 4:25 pm:
Op 10 maart 2017 hebben wij van Jos een gitzwarte Peugeot 108 van bouwjaar 2015 gekocht. Wij hebben onze 107 van 2009 ingeruild. Wij zijn op een zeer plezierige manier behandeld en de deal die wij hebben gesloten was voor beide partijen 100 procent oké. Wij zijn bijzonder blij met deze moderne, zeer complete Peugeot die puntgaaf in orde aan ons is geleverd. Dit bedrijf krijgt van ons een 9.5 en een warme douche!! Ik zeg: ga zo door!!! ????????
Stefan Stefan uit Purmerend heeft geschreven op december 18, 2016 om 8:22 pm:
Ruim anderhalve maand geleden een Fiat Stilo SW gekocht bij Jos, mede vanwege zijn goede recensies zijn wij naar hem toegegaan. Er moesten nog wat kleine dingetjes gebeuren aan de auto en dit is keurig door Jos opgelost. Na een week kwamen er problemen aan het licht en deze zijn zonder problemen keurig netjes en kosteloos opgelost door een ander garagebedrijf, in opdracht van Jos. Uitmuntende service! Gewoon een eerlijk autobedrijf, ook wanneer je koopt met een kleine beurs!
Annemiek Annemiek uit Sneek heeft geschreven op december 11, 2016 om 12:09 pm:
Vrijdag werd mijn Renault Twingo die ik bij Jos heb gekocht, thuis bezorgd! Wat een service. Hoeveel er minder voor mijn "oude" auto werd geboden dan ze hier in Friesland boden, is dit weer ruimschoots goedgemaakt door de distributieriem van de Twingo te vervangen voordat deze bezorgd werd.
Erwin Erwin heeft geschreven op december 3, 2016 om 11:50 pm:
Afgelopen zomer bij dit mij tot dan toe onbekende bedrijf een Audi gekocht. Ondanks de ultralage prijsklasse van 699 euro werd ik serieus en correct geholpen. En de auto houdt zich goed !
Japie & Debby Japie & Debby uit Wergea heeft geschreven op november 24, 2016 om 7:25 pm:
Vandaag met m'n meissie meegeweest om haar nieuwe autootje op te halen, een Daihatsu GranMove. Heel goed geholpen, lekkere bak koffie gehad en alles top geregeld. Dit bedrijf verdient zéker aanbeveling. Heb het nl. ok weleens anders meegemaakt. Autootje rijdt super en ze is er erg blij mee.
Jell. Jell. uit Den Helder heeft geschreven op november 17, 2016 om 8:01 pm:
Gisteren mijn citroen c4 opgehaald bij Jos! Het karretje loopt als een zonnetje. Enne wbt de service, enz...die was/is top...bedankt hier voor.
Steven Steven heeft geschreven op augustus 14, 2016 om 9:53 am:
Ik heb enkele weken geleden een tweedehands auto bij Jos gekocht waaraan een reparatie van de bestuurdersstoel nodig bleek. Gezien de afstand naar de garage van mijn woonplaats (Groningen), heb ik dit bij mij eigen lokale garage laten repareren, waarbij de factuur zonder problemen door Bruin autoservice werd betaald. Complimenten voor de vlotte en betrouwbare service!
Ben Huisman Ben Huisman uit Den Helder heeft geschreven op augustus 13, 2016 om 7:02 am:
Op 29 Juli een Golf 4 bij Jos gekocht,bleek aan de passagierszijde het Raam,de spiegel ,lampje in de deur en de deurvergrendeling niet te werken.Deze zijn nu zonder poespas gerepareerd en alles werkt nu weer naar behoren.Ik wil Jos ,Wout en Melvin dan ook erg bedanken voor deze service.Ik raad dan ook iedereen aan die een goede en betrouwbare auto willen kopen ,zeker eens bij Jos te gaan kijken.