Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.234.227.202 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Michel Michel uit Noordwijkerhout schreef op juni 3, 2018 om 9:38 am:
Ik heb onlangs een Kia aangeschaft bij Bruin autoservice de auto op zich is niet slecht maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer in dit bedrijf. Over1gekomen was dat de auto bij aflevering een onderhoudsbeurt zou hebben gehad, dit is niet gebeurd. De koplampen zouden worden gepolijst, dit is niet gebeurd. Stickers zouden worden verwijderd dit is niet gebeurd. Onderhoudsboekjes zouden erbij zitten niet dus. Gaande weg zijn er zoveel probleem(pjes) geconstateerd dat ja wat moet ik er van zeggen. electrische spiegel kan niet versteld worden. rechter wiellager defect. Verkeerde bandenmaat. lampjes van dashboard werken niet groot/dimlicht Olielampje ging na 1000 km aan. Sluiting achterklep werkt niet goed. Schade aan het dak zie je alleen bij zonnig weer 10tallen kleine deukjes. is de distributie vervangen ja/nee geen boekje handrem moet je met 2 handen aantrekken Als oplossing werd een bedrag van € 200,- onder finale kwijting geboden. Ik kan niet zeggen dat bedrijf goede service biedt ondanks dat je drie maanden garantie krijgt. Mij benieuwen hoe lang deze recentie blijft staan tussen al die lovende recensies
Admin-antwoord door: Jos Bruin
U vergeet er echter bij te vertellen dat we de auto en alle klachten ook kosteloos voor u wilde repareren OF een bedrag van 200,- naar u over te maken...., U wilde echter meer geld ipv gratis reparatie, dank voor uw recensie met halve waarheden Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, excuses en een oplossing aanbieden hoort bij onze bedrijfsvoering.