Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.233.219.103 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
64 berichten.
Mahesh Don Mahesh Don uit Arnhem heeft geschreven op juni 24, 2022 om 2:24 pm
Eergister Peugeot 207 uit t jaar 2009 gekocht. Nieuwe APK, en de prijs was goed afgesproken met Jos. Hij rijd heerlijk! Bedankt Jos voor de goede service.
Roy Roy uit Den Helder heeft geschreven op januari 8, 2021 om 4:46 pm
Midden December bij Jos een leuke Renault Modus gekocht, rijdt heerlijk en het kacheltje is lekker warm. De APK bij aflevering heeft Jos een tijdje later alsnog keurig voor me geregeld, dit ivm de feestdagen en het drukke rooster van mijn werk. We hebben dus al even rond getuft en zeker geen spijt van deze aankoop. Wij kunnen weer even lekker vooruit met dit karretje! Jos hartstikke bedankt! Top service!
Familie Lind Familie Lind uit Den Helder heeft geschreven op juni 12, 2020 om 12:18 pm
Zojuist de Citroën C4 in ontvangst mogen nemen. Van top tot teen gereinigd en gepoetst. Netjes afgeleverd met bijna een halve tank. Klein mooi detail, de nieuwe vloermatten van de garage Bruin. Voor mijn oude auto een eerlijke inruilprijs gegeven en alles binnen 3 dagen geregeld. Had Jos graag de hand geschud.
Mark Mark uit Beverwijk heeft geschreven op juni 1, 2020 om 6:38 am
Prettig zaken doen met dit bedrijf, komt afspraken na en geeft een eerlijke prijs.
Kees Kees uit Den Helder heeft geschreven op september 21, 2019 om 10:08 am
Een aantal maanden geleden een Daihatsu Serion gekocht bij Bruin. Al van af de eerste dag problemen met de motor die steeds afsloeg. De auto is door Bruin naar garage V gebracht om na te kijken. De auto is 3 keer naar garage V geweest zonder resultaat. De auto is daarna nog 3 keer terug geweest bij Bruin. Het voorstel van Bruin was de Auto inruilen voor een andere of repareren. De reparatie betrof een noodoplossing. Ik heb er zelf voor gekozen om de auto elders in te ruilen helaas met een klein verlies. Met de Motor van de Daihatsu is het slecht afgelopen. Naar mijn mening had een auto met een motor in deze slechte staat niet verkocht mogen worden.
Sander b Sander b uit Julianadorp heeft geschreven op augustus 7, 2019 om 6:49 pm
Citroen c1 gekocht al weer paar maanden terug en ben er nog steeds tevreden mee! Goede service
Frans Jansen Frans Jansen uit Den Helder heeft geschreven op maart 5, 2019 om 3:59 pm
Vier weken geleden een fordje Ka gekocht bij Bruin autoservice. een leuk karretje met weinig KM op de teller en geen roest. Voor een leuke Iers had mijn dochter weer een autootje. De teleurstelling was groot toen het karretje haar binnen 2 weken liet staan in het oosten van land. Onderzoek door de garage aldaar wees uit dat de vorig eigenaar de motor mishandeld had. Veel te warm gelopen, kop krom, pakkingen en uit, termostaathuis gesmolten. Water en olie liepen uit de motor. Voor de verkoop schoon gespoten, olie en vloeistof er in......... Na een belletje met Jos Bruin kwamen we al snel tot een (financieele) oplossing. Binnen twee weken zat er een ruilmotor in en werden de kosten gedeeld. Gewoon prima service!
Mtb Mtb uit Schagen heeft geschreven op januari 30, 2019 om 3:58 pm
Voor het eerst een auto bij bruin gekocht. Het contact was zeer fijn. Dag na aflevering begon de auto raar te lopen dus gebeld. Snel daarna werd de auto bij mij thuis opgehaald en de dag erna werd hij weer terug gebracht. Bleek de distributieriem een tand versprongen te zijn. Ik vind het goede service.
Monique Monique uit Den helder heeft geschreven op januari 8, 2019 om 9:37 pm
5 oktober bij Jos een auto gekocht deze had wat probleempjes allemaal gemaakt maar voelde niet meer goed voor mij de oplossing was dat ik hem in mog ruilen voor een ander Ik heb nu een week mijn andere autotje Daihatsu curo en hij bevalt super goed en ben er erg blij mee Super netjes opgelost ?
Monique Monique uit Den helder heeft geschreven op november 24, 2018 om 4:09 pm
5 oktober onze Renault modus opgehaald bij Jos alleen was de linker buitenspiegel niet goed als je contact aan zette klapte hij dicht ook met rijden maar meteen netjes opgelost 22 november wouden we weg rijden was de koelvloeistof pot leeg gebeld en kon hem meteen brengen en 24 november was ie weer klaar Ondanks dat het erg druk was dus ik zeg top bedrijf en super service Dit is onze 2e auto daar en zeer tevreden
Melanie De Leeuw Melanie De Leeuw uit Den Helder heeft geschreven op augustus 17, 2018 om 12:09 pm
Vandaag mn fiatje 500 opgehaald. Zo snel heb ik niet eerder meegemaakt, alles was al geregeld en de auto stond blinkend startklaar! Erg fijn geholpen bij het maken van een keuze. Uitstekende service, Jos heel erg bedankt!
Marjon Marjon uit Den Helder heeft geschreven op juli 25, 2018 om 11:45 am
Goede ervaring: aardige mensen en problemen binnen garantie worden opgelost!
Michel Michel uit Noordwijkerhout heeft geschreven op juni 3, 2018 om 9:38 am
Ik heb onlangs een Kia aangeschaft bij Bruin autoservice de auto op zich is niet slecht maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer in dit bedrijf. Over1gekomen was dat de auto bij aflevering een onderhoudsbeurt zou hebben gehad, dit is niet gebeurd. De koplampen zouden worden gepolijst, dit is niet gebeurd. Stickers zouden worden verwijderd dit is niet gebeurd. Onderhoudsboekjes zouden erbij zitten niet dus. Gaande weg zijn er zoveel probleem(pjes) geconstateerd dat ja wat moet ik er van zeggen. electrische spiegel kan niet versteld worden. rechter wiellager defect. Verkeerde bandenmaat. lampjes van dashboard werken niet groot/dimlicht Olielampje ging na 1000 km aan. Sluiting achterklep werkt niet goed. Schade aan het dak zie je alleen bij zonnig weer 10tallen kleine deukjes. is de distributie vervangen ja/nee geen boekje handrem moet je met 2 handen aantrekken Als oplossing werd een bedrag van € 200,- onder finale kwijting geboden. Ik kan niet zeggen dat bedrijf goede service biedt ondanks dat je drie maanden garantie krijgt. Mij benieuwen hoe lang deze recentie blijft staan tussen al die lovende recensies
Beheerdersantwoord van: Jos Bruin
U vergeet er echter bij te vertellen dat we de auto en alle klachten ook kosteloos voor u wilde repareren OF een bedrag van 200,- naar u over te maken...., U wilde echter meer geld ipv gratis reparatie, dank voor uw recensie met halve waarheden Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, excuses en een oplossing aanbieden hoort bij onze bedrijfsvoering.
Mieke Mieke uit Den helder heeft geschreven op mei 18, 2018 om 6:51 pm
Eindelijk de tijd gevonden om deze autodealer te prijzen.We hebben in december 2017 een ford focus gekocht bij Jos en we zijn heel blij met onze aankoop.We hebben van een goeie service mogen genieten en je kan steeds binnenlopen ze staan er steeds voor je klaar.Een echte betrouwbare aanrader, nog heel veel succes verder
John en Ellen John en Ellen uit Den Helder heeft geschreven op april 26, 2018 om 1:18 pm
En weer hebben we vol tevredenheid een auto gekocht bij Bruin Auto service. We hebben hem nu een maand en de Opel bevalt heel goed. Keurig netjes en gepoetst en wel afgeleverd en een fijne wagen. Dank Jos voor je service!?
Jolanda Jolanda uit Den Helder heeft geschreven op april 13, 2018 om 4:48 pm
Opzoek naar een 2e auto uitgekomen bij Bruin autoservice, uiteindelijk een VW fox gekocht. Al rijdende kwamer er een aantal mankementen boven drijven, de 1 wat lastiger dan de andere. Alles is binnen de garantie opgelost zelfs de punten die ik op eigen verzoek heb laten repareren. Kortom top service! Ook wil ik Wout bedanken (wout en Melvin auto &scooterservice) voor zijn volhardendheid bij het vinden van het euvel. Mannen geniet van het biertje, het is jullie gegund
Lilith Lilith uit Nieuwegien heeft geschreven op maart 22, 2018 om 5:02 pm
Hele goede ervaring met Bruin autoservice gehad. Heb daar paar weken geleden mijn auto gekocht. Bij proefrijden bleek een sensor niet te werken. Deze werd netjes opgelost en de auto werd paar dagen later bij mij thuis afgeleverd met 3 maanden garantie. Top service en aardige verkoper. Zeker een aanrader!
Jeffrey Jeffrey heeft geschreven op maart 17, 2018 om 9:21 am
Fiat panda gekocht. Echt een hele goede garage. Service is echt top. Aardige verkoper. Wij waren wat vergeten uit de oude wagen te halen. Ze hebben het netjes toegestuurd. De fiat panda rijd echt goed. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed.
Amanda Amanda uit Den Helder heeft geschreven op februari 1, 2018 om 7:03 pm
Begin december een auto gekocht. Auto ben ik tot nu toe zeer tevreden over. Enige minpunt was dat ik had afgesproken dat er een grote beurt zou worden gegeven voordat ik hem zou komen ophalen en hij heeft een kleine beurt gehad.
Andre Andre uit Den Helder heeft geschreven op januari 30, 2018 om 4:19 pm
Prima service en geen gladde verkoop praatjes. Had in augustus een vw fox gekocht nu 5 maanden later wat startproblemen door de accu,werd op de zelfde dag meteen vervangen. Erg betrouwbare autodealer.